Helping The others Realize The Advantages Of کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

با مجله خودرو به روز باشید و درباره خودروها بیشتر بدانید.

آموزش کارشناسی خودرو آموزش کارشناسی رنگ خودرو آموزش کارشناسی آپشن‌ های خودرو

بروسکوپ دوربینی کوچکی میباشد که به وسیله آن نقاط غیر قابل رویت مانند پشت گلگیرها، داخل شاسی‌ها، داخل درب و ستون ها را می‌توانید ببینید.

در حال حاضر سرویس کارشناسی در تمام مناطق شهر مشهد فعال است. برای ثبت درخواست می‌توانید از طریق فرم کارشناسی خودرو در مشهد اقدام کنید.

برای اطلاع و مشاوره کامل در مورد ​​هزینه های کارشناسی و مکانیکی خودرو می توانید به سایت تامین خودرو مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کنند.

همچنین به طور مداوم کلاس‌های آموزشی و توجیهی به منظور افزایش اطلاعات فنی کارشناسان در همراه مکانیک برگزار می‌شود تا امکان بروز خطای احتمالی را به حداقل برسانیم.

نگهداری پس از شیشه دودی نگهداری پس از کاور و بادی فنس نگهداری پس از سرامیک خودرو

یکی از مهم‌ترین موارد در کارشناسی سیار خودرو نور مناسب می‌باشد.

برای ثبت درخواست کارشناسی خودرو اطلاعات زیر را تکمیل کنید:

به همین دلیل و برای جلوگیری از بروز ضرر کارشناس سیار ماشین برای خریداران خودرو شما می‌توانید از خدمات کارشناسی رنگ و بدنه خودرو استفاده کنید تا با اطمینان کامل نسبت به کارشناسی رنگ خودرو اقدام شود.

یکی دیگر از ابزار های مهم در کارشناسی سیار خودرو ضخامت سنج رنگ خودرو میباشد.

منبع نور در کارشناسی رنگ و بدنه خودرو در اتاق تشخیص رنگ، مهتابی‌های نصب شده داخل مغازه می‌باشد، اما اگر قرار است به صورت سیار اقدام به کارشناسی خودورو نمایید، حتماً نیاز به یک مهتابی شارژی دارید تا درصورت نیاز از آن استفاده نمایید.

اگر تا یک ساعت قبل از اعزام کارشناس درخواست خود را لغو کنید، کل مبلغ کارشناسی به شما عودت داده خواهد شد.

از آنجا که فرآیند کارشناسی ممکن است در موارد کمی با خطا نیز مواجه باشد، امکان شکایت و رسیدگی به این موضوع در کارنامه وجود دارد.

Report this wiki page